Графік роботи
Кошик
USD - 41.5грнEUR - 45.3грн
Ми працюємо для Вас! Допоможемо швидко знайти потрібну автозапчастину

Ремонт Стартерів

Компанія AMplus проводить тільки якісний ремонт стартерів та генераторів на професійному обладнанні з гарантією на виконані роботи у Києві за адресою вул. Новокостянтинівська 8 (район Подолу).

Автомобільний електричний стартер, пристрій та особливості.

Історія створення електричного стартера.
На зорі автомобілебудування, тобто на початку XX століття, процес запуску двигуна внутрішнього згоряння здійснювався в ручному режимі. Такий спосіб хоч був надійним, але травмонебезпечним, оскільки поведінка двигуна під час запуску була не завжди передбачуваною. Травми, отримані внаслідок несподіваного реверсивного руху ручки, були звичайною справою. До того ж, такий варіант складу автомобіля вимагав від водія певної фізичної сили, що обмежувало коло осіб, здатних керувати автомобілем.
Зрозуміло, що подібні незручності підштовхували інженерів до пошуку зручніших способів запуску двигуна. Власники автомобільних концернів також усвідомлювали всі конкурентні переваги полегшення запуску двигуна. Рішення не забарилося — вже в 1911 р. Чарльз Кеттерінг і Генрі Ліланд отримали патент на свій електричний стартер, який використовується в автомобілі i до цього дня.

                                                               

Принцип пристрою стартера


Стартер у машині по суті потрібен для того, щоб розкрутити вал двигуна до необхідної швидкості. Цьому завданню сприяють три основні частини електростартера: електродвигун постійного струму,втягуюче реле і приводна шестерня з обгінною муфтою (бендиксом).
По суті механізм запуску двигуна є наступним алгоритмом: замкнулися контакти, в замку запалення контакти пускають струм крізь реле стартера на обмотку втягуючого реле, що розташовується на тяговому реле,шток втягуючого реле переміщає обгінну муфту (бендикс) з корпусу і до зачеплення його робочої шестерні із зубцями вінця маховика. Коли шток втягуючого реле досягає кінцевого положення, відбувається замикання контактів і струм надходить на утримуючу обмотку реле і обмотку електромотора стартера. Вал стартера обертається, запускає мотор машини. Після того, як швидкість обертання маховика перевищує швидкість валу, що обертається, бендикс виходить з зачеплення з вінцем і за допомогою зворотної пружини встановлюється у вихідне положення. Після того, як ключ у замку запалення з пуском мотора повертається в перше положення, струм на стартер перестає надходити.
                                                                                      

Чому стартер іноді "не крутить" або "крутить, але не заводить"?


Існує безліч причин через які двигун може не запуститися. Ці причини можуть бути зовсім різними і як наслідок мати різні способи рішення. У деяких випадках суть проблеми лежить безпосередньо у пристрої стартера, а в деяких на нього впливають неполадки суміжних механізмів.
                                                                                                                        Можливі причини:

1) Поломка або недостатній рівень зарядки акумулятора. Симптомами цієї проблеми може бути затемнення освітлення панелі при повороті ключа запалювання. Як правило, такі затемнення супроводжуються звуками клацань втягуючого реле. Для більш детальної діагностики можна використовувати мультиметр. Якщо мультиметр показує значення напруги 12,6 вольт - акумулятор повністю заряджений, якщо 12,2 вольт - розряджений, але ще здатний попрацювати. Всі показники нижче 12 вольт - свідчать про розрядку акумулятора. Також у разі перевірки акумулятора слід перевірити клеми, контакти дротів.

2) Замерзання рідини або їх відсутність. Така проблема може мати кілька аспектів. Це і замерзання води в бензопроводі, палива в баку або олії у двигуні. При зниженні температури здатність бензину випаровуватися падає, тому процес займання ускладнюється. Деяке дизельне паливо здатне густіти за низьких температур. У таких ситуаціях і виникає класична ситуація, коли справний стартер крутить, а двигун не заводиться.
3) Безпосередньо проблема з самим агрегатом (стартером), i тут вже без розбирання та дефектування не обійтися.
                                                                                                             Основні різновиди стартерів:

*з редуктором – компактні та довговічні, забезпечують кручення колінчастого валу двигуна навіть при низькому акумуляторному заряді;
*без редуктора – габаритні, мають простішу конструкцію, впливають на обертання шестерні безпосередньо, проте за низьких температур можуть демонструвати нестабільну роботу.

                                                                                                             Поширені несправності стартера:

  •     Вихід з ладу стартера обертання разом з двигуном авто (залишився в зачепленні через несправність контактної групи замка запалювання або по іншій причині).
  •     Вихід з ладу бендикса, зношування зубчастої шестерні або обгінного механізму.
  •     Вихід з ладу тягового реле ("втягуючого реле").
  •     Знос колектора якоря.
  •     Міжвиткове замикання обмотки якоря.
  •     Зношування зубчастих шестерень редукторного механізму.
  •     Знос втулок стартера.
  •     Зношування щіток щіткового вузла.
  •     Зношування вилки стартера.

                                                                                                                  Ознаки несправності стартера:

  •     Стартер тяжко крутить.
  •     Стартер крутить із хрускотом або скреготом.
  •     Стартер клацає один раз і не крутить.
  •     Стартер клацає часто та короткочасно, не крутить.

При виявленні вищеперелічених симптомів слід якомога раніше звернутися за кваліфікованою допомогою до фахівців на наше СТО за телефонами , компанія AMplus  допоможе Вам у цій справі. Наші майстерні надають повний комплекс ремонтних робіт для усунення несправностей Вашого автомобіля, у тому числі якісний ремонт стартерів та генераторів. Наші фахівці працюють з 2005 року і мають досвід робіт з будь-якими марками автомобіля, як легковими, так і вантажними, а також спецтехніки.

• Для того, щоб найбільш точно виявити поломку стартера, потрібно розібрати його на всі його елементи. Ретельно всі ці елементи прочистити та промити.

• За допомогою спеціальних стендів та візуального огляду деталей стартера перевіряється наявність дефектів: знос, тріщини, корозія та інше.

Компанія AMplus проводить тільки якісний ремонт стартерів та генераторів на професійному обладнанні з гарантією на виконані роботи у Києві за адресою вул. Новокостянтинівська 8 (район Подолу).

                                                                                                   Порядок виконання послуги з ремонту Стартера

  • Записуємо на наш Сервіс на зручний для Вас день та час візиту.
  • Робимо попередню діагностику на авто (якщо підтверджується, що проблема з агрегатом, то беремо в ремонт).
  • Виконуємо демонтаж агрегату на нашому СТО. Професіонали своєї справи, спираючись на багаторічний досвід та ремонт стартерів на різних машинах, з легкістю вже по марці автомобіля можуть пояснити, які труднощі можуть бути при демонтажі стартера.
  • Після діагностики стартера та виявлення поломки, наші майстри узгоджують подальші дії з клієнтом (поодинокі випадки якщо ремонт не доцільний, ми пропонуємо заміну стартера на новий або відновлений, при цьому пропонуючи найоптимальнішу ціну по ринку в Україні).
  • Робимо ремонт безпосередньо на місці з використанням обумовлених деталей як оригінальних, так і якісних замінників. На нашому складі завжди в наявності всі ходові позиції по відомим виробникам такі як: Bosch, Butec, Cav, Delco Remy, Delphi, Denso - Nippondenso, Ducellier, Ford, Hitachi, Iskra, Leece-Neville, Lucas, Magneti Marelli, Magneton, Motorola, Nikko, Mitsuba, Mitsubishi, Poong Sung, Prestolite, Sawafuji, Valeo, HC-Cargo, Mobiletron, WPS, WAIGlobal USA, Transpo, Protech, AS Poland, CV PSH ,Zen, ZM.
  • Виконуємо монтаж на автомобіль, надаємо гарантію на замінені деталі та виконані роботи.

    Якщо Ви ставите питання: «Скільки коштує ремонт стартера?». Нижче наведено таблицю з приблизними цінами на цю послугу в нашому СТО:

     Діагностика стартера легкового автомобіля з розбиранням та складанням - 150 грн. (Не враховується при виконанні ремонту у нас на сервісі).
     Діагностика стартера вантажних автомобілів та спец. техніки з розбиранням та складанням - 200 грн. (Не враховується при виконанні ремонту у нас на сервісі).
     Заміна щіток (ремонт тільки щіткового вузла чи статора) - 100 грн.
     Проточка колектора якоря стартера (ремонт тільки якоря) - 150 грн.
     Заміна  втягуючого реле стартера - 200 грн.
     Ремонт втягуючого реле, заміна контактів - 200 грн.
     Ремонт бендиксу легкового автомобіля - 350 грн.
     Ремонт бендиксу вантажного автомобіля - 450 грн.
     Ремонт статора стартера - від 500 грн.
     Ремонт стартера до 2.9kW - від 400 грн.
     Ремонт стартера від 2.9kW до 4.0kW - від 450 грн.
     Ремонт стартера від 4.0 kW до 6.5 kW - від 600 грн.
     Ремонт стартера від 6.5 kW - від 700 грн.
     Миття агрегату - від 200 грн.
     
    Або можете уточнити приблизну вартість на ремонт у фахівців нашого сервісу за телефонами 0678208877; 0508208877 або написати нам на будь-який месенджер Viber, Telegram і ми із задоволенням проконсультуємо зручним для Вас способом.

    Для покупки нового Стартера або комплектуючих до них Ви завжди можете звернутися до нас за телефонами: +38 067 820-88-77 або через наш сайт запчастин AMplus.kyiv.ua  або за адресою м. Київ вул. Новокостянтинівська 8

    Дивитися Приклади наших робіт

Немає часу шукати потрібну деталь?
дзвоніть нам 067-820-88-77 або замовте зворотний дзвінок