Графік роботи
Кошик
USD - 41.5грнEUR - 45.3грн
Вага, кг] | 1.700 |
Виконання мосту | Front |
Висота [мм] | 72 |
Гальмівна система | Lucas - Girling |
Датчик зносу | вкл. датчик зносу |
Довжина [мм] | 130 |
Номер технічної інформації | 180678 |
Тип гальма | Дисковий механізм |
Товщина [мм] | 17,5 |
Якість | 300 |
Виробник | Артикул |
---|---|
HONDA | 45022-SG9-V00 |
ROVER | 673-214-26/1437-NIR |
ROVER | GBP90299 |
ROVER | GBP90303 |
ROVER | GBP90308 |
ROVER | GBP90312 |
ROVER | GBP90319 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
HONDA LEGEND I (HS, KA) | 2.7 i 24V (KA4) | 1988 (січень) - 1990 (грудень) | 2675 | 124 кВт - 169 к.с. | C27A1, Бензин |
HONDA LEGEND I купе (KA3) | 2.7 i 24V | 1987 (жовтень) - 1990 (грудень) | 2675 | 124 кВт - 169 к.с. | C27A1, Бензин |
ROVER 800 (XS) | 2.7 | 1987 (жовтень) - 1988 (вересень) | 2675 | 127 кВт - 173 к.с. | |
ROVER 800 (XS) | 825 SI/Sterling (XS) | 1987 (січень) - 1991 (грудень) | 2494 | 127 кВт - 173 к.с. | C 25 A2, Бензин |
ROVER 800 (XS) | 825 SI/Sterling (XS) | 1986 (жовтень) - 1988 (жовтень) | 2494 | 123 кВт - 167 к.с. | C 25 A2, Бензин |
ROVER 800 (XS) | 825 SI/Sterling (XS) KAT | 1986 (жовтень) - 1991 (грудень) | 2494 | 110 кВт - 150 к.с. | C 25 A1, Бензин |
ROVER 800 (XS) | 827 SI/Sterling (XS) | 1988 (лютий) - 1991 (грудень) | 2675 | 130 кВт - 177 к.с. | C 27 A2, Бензин |
ROVER 800 (XS) | 827 SI/Sterling (XS) KAT | 1988 (лютий) - 1999 (лютий) | 2675 | 124 кВт - 169 к.с. | C 27 A1, Бензин |
ROVER 800 Наклонная задняя часть (XS) | 2.5 Sterling | 1988 (жовтень) - 1991 (жовтень) | 2494 | 110 кВт - 150 к.с. | C 25 A2, Бензин |
ROVER 800 Наклонная задняя часть (XS) | 2.7 | 1987 (жовтень) - 1988 (вересень) | 2675 | 127 кВт - 173 к.с. | |
ROVER 800 Наклонная задняя часть (XS) | 827 Vitesse (XS) KAT | 1988 (жовтень) - 1991 (грудень) | 2675 | 124 кВт - 169 к.с. | C 27 A1, Бензин |
ROVER 800 Наклонная задняя часть (XS) | 827 Vitesse/SLI | 1988 (жовтень) - 1991 (грудень) | 2675 | 130 кВт - 177 к.с. | C 27 A2, Бензин |