Графік роботи
Кошик
USD - 41.5грнEUR - 45.3грн
Для діаметра валу починаючи з [мм] | 69.981 |
Для корпусу діаметром починаючи з [мм] | 92 |
Для товщини стінки від [мм] | 2,42 |
До діаметра валу [мм] | 70 |
До корпусу діаметром [мм] | 92,22 |
До товщини стінки [мм] | 2,47 |
Номер компонента | AE-119-I |
Номер компонента | AE-119-S |
Виробник | Артикул |
---|---|
FEDERAL | AEW410530 |
MWM | 940703400037 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
CHEVROLET BLAZER S10 | 2.8 D 4WD | 2000 (січень) - 2005 (грудень) | 2799 | 98 кВт - 133 к.с. | LJ6, Дизель |
CHEVROLET BLAZER S10 | 4.2 D 4WD | 1998 (січень) - 1999 (грудень) | 4198 | 124 кВт - 169 к.с. | |
CHEVROLET COLORADO | 2.8 D | 2005 (серпень) - 2012 (січень) | 2799 | 103 кВт - 140 к.с. | |
CHEVROLET COLORADO | 2.8 D 4x4 | 2006 (січень) - йде виробництво | 2799 | 103 кВт - 140 к.с. | LJ6, Дизель |
CHEVROLET S10 пикап | 2.8 D | 2000 (лютий) - 2004 (грудень) | 2798 | 97 кВт - 132 к.с. | 4.07 TCA, LJ6, Дизель |
CHEVROLET S10 пикап | 2.8 D | 2000 (лютий) - 2001 (лютий) | 2798 | 97 кВт - 132 к.с. | 4.07 TCA, LJ6, Дизель |
CHEVROLET S10 пикап | 2.8 D 4x4 | 2000 (лютий) - 2004 (грудень) | 2798 | 97 кВт - 132 к.с. | 4.07 TCA, LJ6, Дизель |
GMC C3500 Cab & Chassis | 4.2 D | 1996 (серпень) - 2001 (грудень) | 4198 | 110 кВт - 150 к.с. | |
NISSAN NAVARA (D22) | 2.8 D | 2002 (січень) - 2005 (липень) | 2798 | 97 кВт - 132 к.с. | |
NISSAN NAVARA (D22) | 2.8 D 4x4 | 2002 (січень) - 2005 (липень) | 2798 | 97 кВт - 132 к.с. | |
NISSAN NAVARA (D40) | 2.5 dCi | 2004 (жовтень) - 2005 (липень) | 2488 | 140 кВт - 190 к.с. | |
NISSAN NAVARA (D40) | 2.8 TDI | 2005 (серпень) - 2008 (вересень) | 2798 | 103 кВт - 140 к.с. | |
NISSAN NAVARA (D40) | 2.8 TDI 4x4 | 2005 (січень) - 2008 (вересень) | 2798 | 103 кВт - 140 к.с. | |
NISSAN XTERRA (N50) | 2.8 TD 4x4 | 2005 (січень) - йде виробництво | 2798 | 103 кВт - 140 к.с. | LD28DT, Дизель |
NISSAN XTERRA (WD22) | 2.8 TDI 4WD | 2003 (лютий) - 2005 (липень) | 2798 | 97 кВт - 132 к.с. |