Графік роботи
Кошик
USD - 41.5грнEUR - 45.3грн
? фаски 2 [мм] | 100 |
Вага, кг] | 6,170 |
Висота [мм] | 46,3 |
Діаметр [мм] | 275 |
Діаметр центрування [мм] | 55 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | без колісної кріплення осі |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | без маточини |
Мінімальна товщина [мм] | 19 |
Номер технічної інформації | 54562 |
Розташування/число отворів | 04/06 |
Тип гальмівного диска | із внутрішньою вентиляцією |
Товщина гальмівного диска (мм) | 22 |
Виробник | Артикул |
---|---|
TOYOTA | 435120D100 |
TOYOTA | 435120D190 |
TOYOTA | 4351252130 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
DAIHATSU CHARADE | 1.33 16V | 2011 (травень) - йде виробництво | 1329 | 73 кВт - 99 к.с. | 1NR-FE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (NKE16_, NZE16_) | 1.5 | 2012 (травень) - йде виробництво | 1496 | 80 кВт - 109 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (NKE16_, NZE16_) | 1.5 4WD | 2012 (травень) - йде виробництво | 1496 | 76 кВт - 103 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (_E14_) | 1.5 | 2006 (вересень) - йде виробництво | 1496 | 81 кВт - 110 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (_E14_) | 1.5 4WD | 2006 (вересень) - йде виробництво | 1496 | 77 кВт - 105 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (_E14_) | 1.8 | 2006 (вересень) - йде виробництво | 1797 | 106 кВт - 144 к.с. | 2ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (_E14_) | 1.8 4WD | 2006 (вересень) - йде виробництво | 1797 | 98 кВт - 133 к.с. | 2ZR-FAE, Бензин |
TOYOTA COROLLA универсал (_E14_) | 1.8 Flex | 2006 (вересень) - 2011 (грудень) | 1797 | 100 кВт - 136 к.с. | 2ZR-FE, эластичное топливо |
TOYOTA RACTIS (SCP10_, NCP10_) | 1.3 | 2005 (вересень) - 2010 (серпень) | 1298 | 64 кВт - 87 к.с. | 2SZ-FE, Бензин |
TOYOTA RACTIS (SCP10_, NCP10_) | 1.5 VVTi | 2005 (вересень) - 2010 (серпень) | 1497 | 80 кВт - 109 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA RACTIS (SCP10_, NCP10_) | 1.5 VVTi 4WD | 2005 (вересень) - 2010 (серпень) | 1497 | 76 кВт - 103 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA VIOS/YARIS седан (NCP15_) | 1.5 | 2013 (травень) - йде виробництво | 1497 | 80 кВт - 109 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA VIOS/YARIS седан (ZSP9_, NCP9_) | 1.3 | 2007 (серпень) - йде виробництво | 1298 | 64 кВт - 87 к.с. | 2NZ-FE, 2SZ-FE, Бензин |
TOYOTA VIOS/YARIS седан (ZSP9_, NCP9_) | 1.3 | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1298 | 63 кВт - 86 к.с. | 2NZ-FE, Бензин |
TOYOTA VIOS/YARIS седан (ZSP9_, NCP9_) | 1.3 4WD | 2007 (серпень) - йде виробництво | 1298 | 64 кВт - 87 к.с. | 2NZ-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NCP15_) | 1.2 | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1197 | 63 кВт - 86 к.с. | 3NR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NCP15_) | 1.5 | 2014 (березень) - йде виробництво | 1497 | 80 кВт - 109 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.0 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 998 | 51 кВт - 69 к.с. | 1KR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.3 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1329 | 70 кВт - 95 к.с. | 1NR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.3 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1329 | 73 кВт - 99 к.с. | 1NR-FE, 1NR-FKE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.3 4WD | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1329 | 70 кВт - 95 к.с. | 1NR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.3 VVT-i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1299 | 63 кВт - 86 к.с. | 2NZ-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.5 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1497 | 79 кВт - 107 к.с. | 1NZ-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (NHP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_, NLP13_) | 1.5 Hybrid | 2012 (березень) - йде виробництво | 1497 | 55 кВт - 75 к.с. | 1NZ-FXE, Электричество / Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.8 VVTi | 2007 (січень) - йде виробництво | 1798 | 98 кВт - 133 к.с. | 2ZR-FE, Бензин |
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) | 1.8 VVTi | 2005 (листопад) - йде виробництво | 1794 | 97 кВт - 132 к.с. | 1ZZ-FE, Бензин |